понеделник, 2 юли 2012 г.

Nail Fest

    Здравейтее :)
 
     Постоянно си търся лакове, заздравители и т.н. и съм щастлива, че в последно време намерих някои страхотни неща. За съжаление ноктите ми пак не са дълги, но нищо, ще ги пусна сега, през лятото.
   Първото шишенце с лилавата капачка е Flormar - 4 in 1 complete care. Добра основа (използвам го само за такава), лесно се разнася, доволна съм. Само че като поостарее и съдържанието стигне до края на четчицата, изсъхва, става гумена и се появяват балончета по ноктите. И все пак бих си я купила пак, но исках да пробвам нещо ново.
    Второто шишенце отново е с изтъркан етикет. Топ лак Perfect - Shine. Много хубав ефект придава. Ако докато се лакирам, стане някоя резка или неравност, този топ лак поправя нещата. Наистина е shiny, но трайността не е завидна. Също недостатък е, че после лакът се драска и остават ужасни следи, дори след като е изсъхнал.
    Следва Perfect - Calcium gel. Всички пишат за този гел и тъй като го имам от около година, реших и аз да споделя мнение. Наистина е добър, вече, разбира се, моят е стар и не става за използване, но пък издържа предълго и съм го оползотворила почти целия. Нанася се лесно, плъзга се по нокътнака плочка и обхваща ръбчето. Само после нанасянето на лака трябва да е маaaлко по-дебел слой, за да се разнесе добре.
   
    Най-новата ми покупка е и най-сполучливата Perfect - 5 in 1 Hardener. Не знам доколко втърдява ноктите, но плочката се усеща по-стабилна. Лакът, който по-надолу ще видите, е на 3 дни, като се има предвид, че ходих и на басейн. Не се е обелил и не дава признаци да го направи скоро. Само лекичко се е изтъркал по ръбчетата. Използвах го и като база, и като топ лак. Не дава някакъв заслепителен блясък, може да е от хлора в басейна, не знам, но така или иначе си е добре, доволна съм и го препоръчвам. Също така е много пестелив - разнася се подобно на олио и само с малко количество обхваща целия нокът.





  И сега за супер свежия лак на Flormar - №424, за който разбрах от Ида. Толкова приятно ментово! Лаковете на Флормар са ми любими, никога не съм оставала разочарована. Някои дори могат да минат и с един слой. Този става перфектно с два. 
 

 
    Много ми допада трендът, който Бийонсе наложи - лакиране на безименния пръст  в различен цвят. Тя използва color blocking - похват, при който се съчетават различни и на пръв поглед несъвместими цветове. Само че аз предпочитам различният ми нокът да е в цвят от същата гама. Сложих Maybelline Urban Turqoise, който е и един от абсолютните ми фаворити. Не обръщайте внимание на това, че още в магазина лаковете са леко разслоени и едно прозрачно вещество се е отделило отгоре. След време може и самият лак да се разслои в шишето, но след разтръскване всичко се оправя. Нанася се лесно, цветът е невероятен. Плътен е иии .. просто го обичам!
    Този маникюр си отива супер много с банския ми, което е идея - можете да си ги комбинирате и става много сладко :)
    Надявам се да съм ви дала идея за нова сполучлива покупка или за ново творение върху ноктите :) Пожелавам ви прекрасен ден!
                                      Целувки, Габи

5 коментара:

  1. Ох,Габи тъкмо си мислех че ми трябва заздравител,даде ми идея.
    P.S : Мога с часове да чета статии в блога ти,наистина много интересни неща си публикувала.Продължавай все така :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за страхотния коментар! made my day ^^

      Изтриване
  2. Ехх, този лак на Мейбълин изглежда супер, но съм чувала за тази серия, че оцветява ноктите, и затова още не съм го купила. Ти имаш ли такива проблеми?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина оцветява, ако е без база, или ако не е добра. С тези, за които съм писала, не се получава оцветяване, но пък аз обикновено чакам доста дълго да изсъхне базата.

      Изтриване
  3. Анонимен21 юли 2012 г., 9:21

    Леле, даде ми страхотна идея. Заради теб следващия път, когато изляза директно отивам да си купя такъв лак. ^^

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...