сряда, 11 юли 2012 г.

Summer Trend: Бели панталонки

     Хеей, как сте? :)) Днес ще ви преставя една от любимите си публикации. Надявам се да ви е толкова интересно да я прочетете, колкото на мен ми е да я напиша <3
 
     Белите къси панталонки са вечен летен хит. Свежа и изчистена визия или бляскава и стилна; дневна или вечерна - вие избирате. Могат да са платнени или деним, аз лично предпочитам тези от плат, защото са по-свободни и удобни.
    Имах панталон 3/4, който никога не носех, и реших да го отрежа.
Ето как:

 Издърпайте надолу ръба, където се съединяват двата крачола и после отрежете права линия. Ако поставите панталона с допрени предна и задна линия (която се пада на талията, коланче) и така отрежете, отзад ще е прекалено късо. Винаги режете с няколко пръста по-дълго, за да няма грешки или за да навиете крачолите.



  Любимият ми начин за носене е с кафяв колан и син потник


 

Можете да го носите с модерните сега къси тениски crop top,

   

 или пък  класическа визия (която на мен ми харесва най-много)
 
   

 Такива (подобни) сладурски панталонки има в H&M


   

 Високата талия се връща с пълна сила
 
   

 Модерни са и всякакви капси и други закичени джунджрии :D (тези на снимката не са бели, но схванахте идеята :) )


 

   Дженифър Анистън постига супер небрежна ежедневна визия.



Кой от всички начини ви харесва най-много? А как обичате да носите белите си панталонки? 
Пожелавам ви слънчево лято! :))
                               Целувки, Габи

1 коментар:

  1. Имам памучни бели панталонки, нося ги с петроленосин потник с къдри за акцент, яркочервени платформи и чанта в синьо, червено и бяло. :)
    Получава се една идея по-стилно и необикновено от ежедневна визия.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...