понеделник, 9 юли 2012 г.

Essence In the Nude

    Здравейте!

    Днес ще направя ревюто, което все се канех да напиша, но нямах точно мнение. Малко е странно как много ми харесва и едновременно ме изнервя.

Добри страни:
Разнася се суууупер меко
Овлажнява и няма нужда от балсам отдолу
Мирише невероятно. Не мисля, че ще се намери някой, който да не го хареса, но все пак имайте едно наум, че има аромат. (аз най-вече заради него го слагам)
Има блясък без блестящи частички
Стои нежно и самият цвят ми харесва.

Недостатъци:
Пак за цвета - амии иска ми се да имаше малко повече пигмент. Като сложа червило искам да е все едно нося червило, не балсам. Затова по принцип го нанасям по-обилничко.
Опаковката е ... калпава. Нестабилна е и гилзата се мести. Удря се и се маца по опаковката. Възможно е да съм попаднала на дефектна бройка, пробвайте в магазина колко е стабилна.
Самото червило е толкова кремообразно, че през пролетта ми се топеше в чантата. Сега в тези жеги си стои в хладилника и нямам намерение да го вадя оттам :) Като се има предвид предишния недостатък, употребата му през лятото е невъзможна.
Трайността е мнооого малка при всякакви обстоятелства (не говоря за трайността на червило в часове, защото при всеки е различно - зависи дали си ближе устните, дали пие вода, дали е горещо и куп други неща)


    Намирам това червило за нещо, без което спокойно можех да мина. Много хора го обожават и виждам защо, но в моя случай ми носи повече негативни емоции.
    Какво е вашето мнение за Essence In the Nude? Харесвате ли го? Как успявате да се справите с недостатъците му?

                                                                         Целувки, Габи

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...