неделя, 22 юли 2012 г.

Nails: Перфектното розово

    Здравейте! Щастлива съм да обявя, че съм намерила перфектния розов лак! Консистенцията е точно по средата между течно и гъсто. Имам го от повече от половин година и не е мръднал. Ох, стига съм хвалила лаковете на Флормар, те са ми любими и не знам дали скоро ще пиша за различна марка лакове. За мен са с перфектна консистенция и добра издръжливост, но все пак всеки има различни предпочитания. Както и да е, номерът е 124, а аз съм влюбена в него. Отива както на по-бял цвят на кожата, така и на позагорели от слънцето ръце, хехе :)



    Не че ми е цел на приличам на Барби, но винаги, когато го нося, имам чувството, че е цвета, който Барби би избрала.
    Имам още един абсолютно кукленски цвят на Римел (линк), но слагам и снимка от нет-а на точния цвят.

    Какво мислите за тези лакове? А имате ли свой любим розов цвят?
                                                                                                 Целувки, Габи

1 коментар:

  1. Мисля,че лаковете на flormar,за невероятни не само като консистенция но и за тази цена от два лева.Сигурно ако имам възможност на куп ще изкупя всичките им цветове.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...