понеделник, 18 юни 2012 г.

Summer Dress

    Здравейте, красавиции :)) Събирате ли тен под лъчите на жаркото слънце?
    Отдавна не съм се радвала так на лятото :)) От две години насам не се печах на плажа и изобщо обичах да съм си бяла. Сега обаче белотата ми се струва някакси мъртвешка и искам да се изпека хубаво. Пък и плажните рокли стоят по-добре на препеканите :D
    Днес ще ви покажа най-новото попълнение в гардероба ми - дълга лятна рокля, тъничка и прохладна. Избрах синьо, за да изпъкнат сините ми очи. Цветовете красиво се преливат (кликнете на снимките) и има загатнати лилави мотиви, за които залагам в аксесоарите. Сложих пасваща гривна със синьо и лилаво, лилава чантичка и допълних с типичния ми летен грим.
- лилав лак на краката, 
- безцветен на ръцете, 
ББ крем(заради SPF защитата), 
- сив молив, лилаво-черна спирала 
- контуриране на лицето. 
Обувките ми са класическа платформа с кафеникавочерни ленти.
    Надявам се да ви е харесало :)) 
    Пишете в коментарите, ако искате да прочетете ревю или публикация на дадена тема :)
    А в страницата във FB можете да видите и други летни предложения прясно от пекарната :D
  





                                                                                          Целувки, Габи

5 коментара:

  1. Много си хубава в тази рокличка :)

    ОтговорИзтриване
  2. Хехе, аз те познавам :)
    Хубава рокля, определено.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ^^ Супер, пиши ми някой път във фейсбук, ако искаш :)

      Изтриване
  3. Стpахотни снимки!Pоклята е много готина и кpасива и аксесоаpите са стpахотни и много готино комбиниpани!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...