събота, 16 юни 2012 г.

Любимо разочарование Seventeen Lip gloss

     Здравейте!  Малко се отплеснах в последните дни и не съм писала нищо, но сега ще наваксам :) Пост-ването ми стана нещо като хоби и ме разтоварва. А пък и сега лятото крещи "излез от вкъщи, излез от вкъщи!", та не ми остава много време.
    Днес ще ви споделя впечатленията си от глоса на Seventeen №13 Watermelon. Това е един от фаворитите  ми и същевременно съм ужасно разочарована.
цветът в действителност е малко по-тъмен, но имам неприятности с фотоапарата


Ще започна с негативите:
1. Защо за Бога се разделя като олио и вода!? Съвсем скоро след като го купих (около 2 седмици) се раздели на повече- и по-малко оцветена част. При нанасяне цветът не е неравномерен, но все пак е неприятно. Не погледнах срока на годност и отлепих етикета - винаги гледайте срока на годност и трайността след отваряне.
2. Шишенцето се изтърка след седмица :( Иначе опаковката хич не е лоша
3. Ако не седи с четката надолу, самата пръчица става цялата в глос и хич не е приятно. Това го прави изключително трудно за носене в чанта и по джобове

Ето и хубавите страни:
1. Цветът е невероятен - подходящ е както за момичета, които обичат да носят розовеникаво-червеникави нюанси \ :D \ , така и за тези, които искат да подчертаят устните си с по-силен, но не набиващ се цвят
2. Може да се наслагва от ефект лек глос до течно червило
3. Добра издръжливост (макар че аз няма какво да говоря за издръжливост, тъй като постоянно пия вода и всичко се изтрива)
4. Много приятно усещане върху устните
5. Има четка, а не апликатор и се нанася по-лесно и приятно
6. Няма лепкаво гумено усещане

    Както виждаме, добрите страни са повече, но пък недостатъците са големи. Мога да заявя, че съжалявам за покупката, макар да ми харесва. Определено не си струваше 12-те лева (рядко си купувам червила и гланцове, но като си взема нещо, искам да ми е хубаво, било то и по-скъпо) Понякога обаче не става така и съжалявам :)
    Какви са вашите продукти-разочорования?

                                                                                  Целувки, Габи

1 коментар:

  1. Така и не се престраших да си купя техен гланц, въпреки че имат много и хубави цветове. Но като видя тестерите колко са лепкави и омазани и нещо ме отблъсква...

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...