събота, 2 юни 2012 г.

Какво нося за гости с преспиване

     Здравейте, момичета! Радвате ли се на най-сетне показващото се слънчице?
     Най-близката ми приятелка ще празнува тази вечер рождения си ден. Ще има вечерно парти с танци-манци и т.н. :)) Аз ще остана да преспя у тях, а в тази публикация ще ви покажа какво ще си нося за там. Надявам се да намерите съветите за полезни! :)
    Първо, пижама. Аз избрах тази сладурска нощничка, в която съм направо влюбена. Достатъчно дълга и неразтеглива е, за да не се вдига до ушите :)
    Най-важното обаче са мокрите кърпи за грим. Желателно е да изберете такива точно за отстраняване на грим, защото химикалите са съобразени с претенциите на кожата. Вариант са бебешките мокри кърпички. Вкъщи си държа на бюрото голям пакет и ги ползвам за всичко.
    След като почистите лицето, се сещате, че идва ред на крема за лице, но за да не мъкна цяло бурканче, си взех розова вода, която има хидратиращо действие.
    Ако имате мазна кожа, вземете си и компактна пудра, за да матирате лицето отвреме-навреме. Аз пропускам пудрата, защото кожата ми е нормална към суха. Още по време на партито може да искате да повторите спиралата за по-ефектни снимки. Ако държите да носите грим на сутринта, това е идеалният избор. След "party rocking" -а сигурно ще сте доста изморени, вземете коректор за евентуалните тъмни кръгове. Гребен - ясно защо :) Нещо, което винаги си взимам, е чифт чорапи, което не е толкова вълнуващо :) Ии последното е суичър (не знам как се пише на бг, хехе). Знам, че ще ми потрябва, а предпочитам да си нося. Най-хубавото е, че всичко влиза в чантата ми :)
    Дано ви е било интересно! До следващата публикация!
                                                                                           Целувки, Габи

2 коментара:

  1. Приятно изкарване на партито!;) Много интересна тема си избрала.

    ОтговорИзтриване
  2. Мерси, беше много хубаво. В интерес на истината сутринта не ползвах никакви коректори и спирали, сложих си слънчевите очила, хехе :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...