събота, 24 март 2012 г.

Тъмни кръгове

    Как сте, красавици?  Надявам се, по-отпочинали и бодри от мен. Не съм сигурна как ще мине съботният ден, но в неделя определено ще отделя време за разкрасяване, така че очаквайте интересна (надявам се, и за вас) публикация :)
    Напоследък не ми остава много време за сън и ми се появиха тъмни кръгове. С моята светла кожа умората доста си личи. Коректорът ми върши добра работа, когато съм отпочинала и ми придава допълнително свежест. Но не е достатъчно покривен за тъмни кръгове. Rımmel Renew & Lift Съдържа 10 мл продукт, а аз съм си пестелива, не използвам по много. Мразя да ми залежава козметика, затова не си купувам коректор, фон дьо тен, bb крем или пудра, преди старата опаковка да е свършила.
    Има още доста, но аз мисля всичко по-отрано. А междувременно ще се опитам да спя повече, за да не ми се налага да замаскирам проблема.
    Вече съм си харесала Bourjois Healthy mıx. Отзивите са много добри и е сред любимите продукти на много момичета. Може и да не се окаже подходящ за мен, но ми се ще да го пробвам.  10мл на цена 13лв, а сегашният ми е 10мл за 10лв; Предимство е това, че не е с апликатор и няма да се развият бактерии.
    Когато си го купя, ще пиша за него.
    Ако имате съвети, идеи или любими продукти ще се радвам да прочета за тях :) 
                                 Целувки, Габи

1 коментар:

  1. Много интересен пост.За Healty mIx-a изобщо няма да съжаляваш(ако вече не си го пробвала)много покривен е и не се събира във финните линии на окото.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...