четвъртък, 29 март 2012 г.

Beauty Disasters

    Здравейте, красавици! Всяка от нас иска да изглежда добре и да е заредена с енергия и самочувствие всеки ден... но това невинаги става от самосебе си.
    Ще ви споделя някои от триковете, които използвам, когато се събудя с желанието денят да свърши по-бързо и пак да си легна.
    Поглеждам в огледалото и единствената ми мисъл е как да се приведа в ред. Бледо лице, няма и следа от руменина, уморени очи - знаете за какво говоря..
    Енергична песен още със ставането, а за истинско събуждане - чаша лимонада (подсладена, разбира се) или портокалов сок. Всъщност ми се иска топло мляко\ капучино и любовна песен на някоя бой банда, но съм установила, че това изобщо не ми помага да вляза във форма.
    За подути и недоспали очи действа страхотно маска за очи с охлаждащ ефект - от тези, които се слагат в хладилника. Също, ако имате, подочен крем като тези на Garnier със студено метално топче и кофеинов екстракт.
    Картинката се допълва, ако имате и пъпка в разцвета на силите си. Не я стискайте сутрин, а съсредоточете вниманието си към прикриването й. Кубче лед ще успокои възплението и ще намали подутината. Но за пъпките ще има отделна публикация.
    Най-добър приятел при грима е бежовият молив (телесен цвят), с който очите стават свежи и изпъкват на фона на бледото лице. Аз лично избягвам да слагам бял, защото наживо си личи отдалече и изглежда супер неестествено. Дебелата очна линия и покривния фон дьо тен можете да замените със сив молив и BB Cream и минерална пудра. На бузките малко прасковен руж, а на устните само балсам.
    Не нося често спортни дрехи, но напоследък все повече ми се иска да ми е удобно и свободно. Маратонки\ кецове, дънки и меко хууди (hoody) вършат страхотна работа. Тайната май е в пухкавата подплата, коато ме кара да се чувствам като под завивките.
    В такива дни не ми се иска да нося косата си пусната, затова я вдигам на леко рошав, небрежен кок. Ако пък се случи да е и нечиста, използвам сух шампоан. Ако нямате такъв, можете да използвате и бебешка пудра.
    Повървете (до училище или накъдето сте се запътили)- свежият въздух навън  е по-приятен от задушния рейс. А и равномерното вървене ще забави дишането, т.е. действа успокояващо.
    И ето нещо, което хич не ми се отдава - не се оплаквайте и не показвайте колко смотан ден ви е.. е, може да споделите, та да ви мине, но не го разправяйте наляво-надясно. Аз определено ще поработя върху това :)
    Опитах се да спомена всички beauty disasters, които могат да се случат, но не забравяйте, че и утре е ден, и то по-добър, започнете го с усмивка!

3 коментара:

  1. Уф, аз в случай че бързам много обикновено си слагам просто малко спирала - хем лесно, хем не отнема кой знае колко време и не стой тежко, а наистина има разлика.

    А що се отнася до косата, плитките също са добро решение, защото колкоти и дълга да е косата и колкото и сложна да е плитката, не отнема повече от петнайсет минути (даже петнайсет минути май са твърде много).

    И в тази връзка, да знаеш къде в Пловдив има хубави аксесоари за коса? Защото си търся разки - примерно ластици и фибички, които да не бият много на очи и да изглеждат добре, без да са натруфени...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. на главната има един магазин, но зависи в какъв ценови диапазон търсиш. в магазините за дрехи имат хубави аксесоари :)

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...