неделя, 27 май 2012 г.

Serena van der Woodsen Recreation

     Serena van der Woodsen Winter to Spring

   Здравейте!  Честита ми първа модна публикация! :)) 
   В идните дъждовни дни ще ви показвам различни визии, с които ще ви е топло и сухо, но все пак носят пролетния дух.
    Още докато гледах серията ми направи впечатление облеклото на Серина (снимката е print screen) и ме вдъхнови да направя пролетен recreation. Както сигурно знаете, Gossip Girl е сериал, които вдъхновява до голяма степен и с гардероба на героите. Именно така Блейк Лайвли и Лейтън Мийстър станаха стайл-икони. Този сезон е сниман предимно през зимата. Нищо, че сега е пролет, пак можем да черпим свежи идеи.

    Зимното омбре палто на Серина замених със свежо зелено сако, което подчертава извивките и придава женственост. Използвам техниката colour blocking. Представлява съчетаване или на близки цветове от едно семейство, или контрастни.
   

    Първото ми предложение е за по-студени дни. Шалът е трилицев :) Връзването е много лесно, но пък ефектно.
    Вторият вариант е по-далече от оригиналната визия. Нося този лек бял шал на ягодки. Цветовете пасват на сакото.

    Надявам се да ви е харесало! Бъдете креативни, взимайте нови идеи и мислете свежо! :))



                                                                             Целувки, Габи

5 коментара:

  1. Много се извинявам на всички последователи, че редактирах пост-а около 10 пъти и сигурно съм задръстила менюто "списък с блогове"..постоянно ми се объркваше нещо

    ОтговорИзтриване
  2. Да, и на мен ми харесва. Особено "ягодките" :))))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. то наистина си има ягодки на него, но не се виждат толкова добре :))

      Изтриване
  3. Възхитен съм от видяното/прочетеното! Щеше ми се да оставя някакъв коментар, но... абе, забравих кво щях да кажа,всъщност всяккви add-они са неуместни на фона на изложеното. С нетърпение очаквам следващия релийз! 10Х!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...