четвъртък, 10 май 2012 г.

3 неща, които ооообичам! :)

    Хей хей! Как сте, красавици? Днешната публикация е малко по-различна, събрах 3 неща, в които съм направо влюбена и много искам да ви ги споделя :))

Отпуснат небрежен кок нося тази "прическа" поне 2 пъти в седмицата, особено през уикенда. Супер удобна за вкъщи и за навън, изглежда нежно и красиво; плюс това, ако косата е леко влажна, когато я хванете за кок, ще придобие естествен обем и леко ще се завърти в краищата, което също е много сладко <3
  
Маникюр и педикюр в един и същи цвят  не знам защо, но идеята за яркорозово на ръцете и краката ми харесва много! За лака съм писала тук, но сега имам дори още по-добри впечатления. Издържа дълго, без да се олюпи, лек е и съхне бързо. Сега за най-голямото предимство - на различна светлина изглежда като съвсем раличен лак - от hot pink през коралово, наситеночервено и дори стига до виолетово-розово :)

Сладолед Uncle Charly StrawberryVanilla   сладоледите Uncle Charly са ми любими, но напоследък  ям само този. Толкова е мек, че сам се топи в устата <3



2 коментара:

  1. И аз го обичам този сладолед :))) Сега няма да мога да спра да мисля за него :D За маникюра и педикюра обаче обичам да смесвам - тъмно на крачетата и светло на ръцете....

    ОтговорИзтриване
  2. Много готина публикация!!Страхотна е!!И аз също обожавам ягодов сладолед!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...