вторник, 1 май 2012 г.

Интересна находка! Сенки за очи

 
       Как сте, красавици? :) Имате ли продукти, които дори не сте очаквали, че ще са хубави?
       Преди около 2 години ми подариха едни сенки, от тези, които се продават в магазинчето под блока и които лелката зад щанда хвали с думите "Хубави са, бе мойто момиче, много ги купуват". Изобщо не ги използвах, цветовете ми се струваха груби и грозни. Докато един ден не реших да ги изпробвам и така открих, че някои от тях са много хубави, наситени и издръжливи. Не че някой ще я знае, но фирмата е Qianyu. Имам си и 3-4 фаворита. Всички са блестящи - брокатени или металически. Най-използваният е нежен и бляскав, светъл телесен цвят, идеален за под веждата. Също така зеленото, два бежово-златисти нюанса и най-тъмният са много хубави. А в най-наситено кафявото има едва забележими лилави пигменти, които пък открих едва след като го комбинирах с лилаво. Най-горните три цвята са ужасно брашнени и стоят грозно, другите компенсират. Ето и малко снимки... (отдясно съм "мацнала" с пръст, а големите "петна" съм размазала добре с четката, като се има предвид, че не съм взимала много продукт)
Целувки, Габи







   

1 коментар:

  1. Пост-овете ти са много интересни,набързо изчетох няколко и съм очарована и сенките изглеждат доста добре.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...