понеделник, 6 август 2012 г.

Ревю: Lashes Just Like Falsies

        Здравейте! Днешната публикация е ревю на всички (почти, хехе) използвани продукти в тази публикация. Събрала съм удобни и качествени продукти, надявам се да споделите мнението си за тях в коментарите :))

    Сенките на Bourjois - Хубаво палетче с мизерно количество и неикономична цена. Цветовете са хубави за вечерен грим, но определено не си струва. Тъмносиньото и черното не са хубави - не са добре пигментирани ( поне според мен :) ), но пък другите цветове са много хубави. Съжалявам, че не мога да сложа  снимки със суотчове :(

    Сянката на Revlon (№009) - обожавам я! Това ми е любимата сянка, ползвам я постоянно. Пигментирана и дълготрайна, цветът е наситен, получава от мен 10 точки по скалата от 1 до 10 :) Ползвам я за всичко - вместо молив, за веждите, в сгъвката на клепача.

    Четката за очна линия на Alverde - и нея я обожавам, хехе. Супер удобна заради извивката. В интерес на истината я използвам понякога и за течна очна линия, защото ми е много по-удобно, а аз винаги държа двете очи да изглеждат напълно еднакво, иначе ме дразни.

    Четката за основен цвят на Есенс - не съм пробвала по-скъпи варианти и не мога да направя сравнение, но определено ми харесва. Бях малко скептична (струва 3лв все пак), но любопитството надделя и си я взех. Сега съм много доволна. Мекичка, но не прекалено, сенките се нанасят добре и можете да размажете линията на окото.

    Четката на Avon - не ми харесва, ползвам само гумената част за размазване. Писала съм за нея тук
 
    Спиралата на Oriflame - четката й е много необичайна, малка е и стига едно движение, за да обхване миглите. Харесва ми, защото не обичам плътни и жежки спирали, а много леки. С два слоя също става хубаво, изключително нежно, акцентът е на всяка мигла поотделно

    Спиралата на Bourjois - невероятна спирала според мен! Голямата четка не ми харесва, но малката е страхотна. Дава ефект премрежени мигли, остават разделени, няма да ви захване и две заедно. Сега ми свършва и даже се замислих дали да не си взема нова, но реших, че когато вече изсъхне, ще я измия и запазя заради четката и пак ще мога да я използвам.

И двете спирали са издръжливи.
 
    Моливът за очи не го нацелих, хехе, и затова някой друг път ще направя цяла публикация за моливи за очи.

    Ревю на очната линия на Golden Rose очаквайте, след като се върна от морето, т.е 15-16 август. Има още да я тестваме ;))

   Пожелавам ви прекрасно лято!
                                                                                                 Целувки, Габи

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...