събота, 18 август 2012 г.

Българските кремчета са супер!

    Здравейте, момичета!! След почивката, на която се насладих в последните 10 дни, се чувствам супер заредена с положителни емоции и готова да водя блога редовно. Тук се сещам да вмъкна едно извинение, че ей така без предупреждение зарязах публикациите, но усетих, че имам нужда от малко "отпуска", хехе. Както и да е, лятото не е свършило, предлагам да се опитаме да го задържим колкото може по-дълго :)

    Днешната публикация е полезна според мен, дано ви хареса. Ще говоря за три български крема, които си заслужава да имате подръка.

    Първият е добре познатият ни крем Здраве. Съветвам ви да го преоткриете, защото наистина върши чудеса. Лекува рани и изгаряния. Помага ми в борбата срещу петната от пъпки. На моята кожа доста се задържат такива и почти не се сещам да съм си лягала ненамазана :) То аз какво ли не правя срещу петна, но наистина помага. Оригиналният е по-добър от този с леката формула.
    Следва едно откритие на майка ми. Взела някакъв крем от Кауфланд - ей така да мажем  по ръце, тяло, крака... (през лятото обикновено измазваме промишлени количества). Един ден влезе в стаята и се повъртя малко. Замириса невероятно, даже я попитах с какво се е напръскала. Е, ароматът не е чак толкова силен, но определено е завиден, хехе. След около 10 дни фанатично мазане в зоната на деколтето една дълбока бръчка почти изчезна! Аз бях удивена и започнах също да се мажа. Кожата ми стана мекичка и ухае супер. На летния лагер мазах изгорелите с това кремче. Също така е и много икономично. Мазала съм си го няколко пъти и на лицето, доволна съм. Този е ревитализиращият от серията. Има още овлажняващ и не знам още какъв, не съм ги пробвала, но определено ще повторя тази покупка!! А сега и ако ви кажа, че струва 2лв...
    Третият крем не е чак толкова специален, но аз го обожавам - Дева за ръце и нокти. Мирише невероятно, ароматът се задържа, кожата е трайно омекотена, размерът е идеален за чанта (75мл и тубичката не е от тези дългите, които трудно се сместват в препълнена чанта), цената е 1лв. Ще си го купя пак.
    Сега мисля да си купя регенериращия на Арома, ще пиша, щом добия впечатления.
   


    А вие имате ли любими български кремове?
                                                                                                                      Целувки, Габи

5 коментара:

  1. Аз крем Здраве го ползвам за всичко! Не знам как бих живяла без него!

    ОтговорИзтриване
  2. Аа, изпуснала си Арома за ръце (аз имам този с пъпеша) и ментоловия за крака :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, хубави продукти са, но не са чак толкова специални според мен :)) За кремчето за крака съм писала, но сега открих едно направо вълшебно, пак българско

      Изтриване
  3. Аз използвам един бял на "Garance" мисля с лайка, който е страхотен. По едно време имах ситни пъпчици по бузите и ги изчисти много бързо. Крем "Здраве" също е страхотен. А този за ръце го имам същия, но е с бадемово масло. :)

    ОтговорИзтриване
  4. аз обожавам продуктите на Bilka

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...