вторник, 3 септември 2013 г.

OOTD: September knocking on the door

Здравейте! :))

Ден преди хладният месец да настъпи, усетих, че лятото си отива и не мога да го убедя, че трябва още да остане :( баба ми казва: "щом има буквата "р" в месеца, слагай чорапите". Та така, септември вече не само чука на вратата, а и я отваря с хладен вятър и ранен залез... но стига метеорологична лирика  :)

За днешния аутфит избрах риза и колан от New Yorker, дънкови панталонки от Terranova (които между другото бяха дълги и стояха много грозно, но след като ги отрязах, си намериха идеалното място - на дупето ми) и кецове от  Deichmann. Всъщност много не обичам да нося кецове, но сега вървя всеки ден по 2-3 часа и така е по-удобно, а и си отиват. Харесва ми как ризата е по- дългичка и панталонките едва се показват.

Какво мислите за този спортен edgy look?


Целувки, Габи

3 коментара:

  1. Принципно е готино, но помнях как веднъж и аз се поразхождах в София с подобна дълга риза и къси панталонки. Ризата почти ги прикриваше, точно като при теб. Имаше от "прекалените" мъжки реакции. Повече така няма да изляза :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хаха :D
      Харесва ми, че е по-нестандартно, но не е неприлично, а вече има толкова момичета, които излизат полуголи...

      Изтриване
  2. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...