вторник, 23 април 2013 г.

Grazia April 2013 + Ревю


Новият брой на Грация има няколко варианта с подаръци:
Сет от Ланком - мини-червило L'Absu Nu 302 + спирала 2мл Hypnose Star с триъгълна четка;
Пълен размер спирала Орифлейм Wonder Lash (представлява сериозен интерес за мен)
Мини-червило Erre Due (непозната за мен марка);
Червило Clinique Delovely, което си купих с декемврийския брой.


Спиралата Wonder Lash ми се струва доста интересна. Пробвала съм само една друга спирала на Орифлейм, която ми е любима.. \да отбележа, че не е същата!\



Ето статия за дълги и хубави мигли, в която съм използвала спиралата Revelation за завършек. Купих си я преди около 10 месеца. Вече стигна края си, но капнах две капки за очи и стана. Другият вариант да ползвате хубава четка е с друга спирала. Тази специално е много различна от всички, които съм ползвала - мъничка е, продълговата и с плътни къси косъмчета. Още при първото движение покрива всяка мигла. Не придава обем и плътност, но за сметка на това извива и удължава на макс. Много съм доволна.
http://miracleofbeautyandfashion.blogspot.com/2012/08/lashes-just-like-falsies.html

Червилото на Клиник, ако трябва да съм абсолютно честна, е нещо, без което спокойно можете да минете, особено ако вече имате малко от малко изградена колекция. В списанието казват, че е nude-червило. Има естествен цвят, който в патрончето изглежда кафеникав, но на устните стои по по-различен начин. Много, много кремообразно - точно затова и се харчи бързо. Не изсушава устните. Изобщо едно универсално червило, което обичам да ползвам, защото е супер неангажиращо. Цветът позволява да се надгражда. Ако искам да е по-тъмно, нанасям два слоя с потупване на безименния пръст, за да не стане много. Има блясък и миииини частички. Само с издръжливостта нещо няма да се разберем, но при мен нищо не издържа дълго, тъй като постоянно пия вода.





Ето как изглежда и пълният размер

Имате ли впечатления от някой от подаръците в Грация? :))

                                                                                 Целувки, Габи



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...