понеделник, 25 март 2013 г.

Лосиони за тяло - идеи

Здравейте,  момичета!

Миналата седмица не бях много активна, но училищните ми задачи направо изяждат свободното ми време...

Днешната публикация е в подкрепа на българските продукти и в частност лосиона на Арома с ванилия и смокиня. В последно време на българския пазар се срещат родни качествени продукти.

По принцип нямам определен вкус за лосиони, но едно е сигурно - трябва да е нито прекалено течен, нито прекалено твърд, за да попива бързо; да не е тежък и натрапчив и да овлажнява добре. Този покрива всички параграфи, като оставя нежен цветен аромат и мекота. Консистенцията за мен е идеална, защото обичам по-течни, за да се размазват по-лесно. Засега не  съм открила недостатък, но ако държите на наистина добро овлажняване, се насочете към body butter  или oil.

Да отбележа, че страшно много ме мързи да се мажа всеки ден и редовно пропускам. От друга страна, обожавам усещането за мека кожа. Открих, че е адски удобно в шише с помпичка и затова го прехвърлих. Също и изглежда по-сладко. Така го ползвам по-често, макар че пак мързелът ме спохожда :D


Преди време си бях купила от Кауфланд някакъв лосион на  Бланчет Би в голямо шише (май 500мл) с помпичка. Не е хубав като за мазане по тялото, но го ползвам в банята за бръснене на крака. Първо минавам с пяна, а после и с лосион и става много гладичко (жалко само, че е толкова закратко).

Ще се радвам да споделите мнението си в коментарите.
                                                                Целувки, Габи


1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...