четвъртък, 27 септември 2012 г.

Golden Rose Rich Color 19




    Здравейте!! Радвам се отново да пиша за блога, но не ме напуска постоянно чувство за вина, че не съм редовна ;( Днешната публикация е за едно супер откритие, дано ви хареса! :))


    Една приятелка знае, че се интересувам от козметика и ми го даде да го пробвам. (Мерси, Дани :*) Първоначално не бях толкова въодушевена, но щом го сложих.. УАУ - този лак наистина покрива и с един пласт! Съхне бързо и - подобно на останалите ГР- лакове - се получава тънък слой, наистина впечатляващо. Не знам колко ще ми издържи, тъй като сега съм отново с къси нокти, а в този случай много повече използвам ноктите вместо възглавничките на пръстите, но можете да погледнете публикацията ми за Издръжлив маникюр. Слагам снимка от нета и моя, като моята е на изкуствена светлина, а и да кажем, че ноктите ми не са много за  показване (което ми напомня - не спирайте да се грижите редовно за кожичките и самите нокти, ще ви бъдат благодарни; допреди 15-20 дена имах страхотен маникюр, но когато се занемарят грижите.. така се получава хаха)
    Лакът е №19 и е доста хубав, но мисля да посетя козметичния магазин и да си избера някой друг цвят, примерно този.
    В заключение ще кажа само ... Ами пробвайте ги, няма да съжалявате :))
                                           
                                                                                                        Целувки, Габи

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...