четвъртък, 13 септември 2012 г.

Back to School: Тетрадки

    Здравейте! Днешната публикация е посветена на училищни материали - т.е. тетрадки.


Всяка година си взимам 3-4 по-хубави, а останалите са обикновени, които подвързвам. С малко гордост мога да кажа, че тази година най ми се получиха ^^.  "Хубавите" са само 2 за немски език и още една, каква да е, голям формат за математиката.


  А ето ги и basic- тетрадките. От Кауфланд са, 5бр, офсет, по 40 листа за 1,90. Реших да взема повече тетрадки по 40 листа, макар че няма да ми стигнат за цяла година, но така ще е и по-леко, и по-удобно.
    А ето сега и как ги подвързах тази година...
Първите две са с цветен картон, от по-меките. Продават се на големи листи по около 0,70лв
Вторите две са облепени с фолио. Малко съветче - посетете Кауфланд, защото отново са пуснали хубави фолиа на смешни цени. Това с цветчетата ми е оттам, а другото беше по-скъпо - от Алати.






Следващата е направена от корицата на стара тетрадка с малко тиксо. Подлепих я по ръбовете  отвътре се вижда само тиксото.

Последната е с тази невероятно красива хартия за подвързване. Супер щастлива съм, че я открих, страшно ми харесва. Хартията за подвързване представлява неголеми листове гланцирана хартия като таз за подвързване, стига за два големи учебника. Тази беше 0,30лв листа.
   Днес ще си взема още едно фолио от Кауфланд, бяло с големи розови цветя и ще облепя още някоя тетрадка.

Какво мислите за тазгодишното ми "творение"?





                                                                                        Целувки, Габи

5 коментара:

  1. Хубави са ти творенията! Много обичах началото на септември с подготовката за училище, тертадките, подвързването, всичко... И повярвай, всяка година ме гони носталгия в тези дни. Публикацията ти ме зарадва :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ее, най-накрая да ме послушаш и да я направиш тая публикация. Много са хубави, Габи.
    Дани

    ОтговорИзтриване
  3. Още днес ще се ходи до Кауфланд :)

    ОтговорИзтриване
  4. А може ли,да ги снимаш от вътре,в смисъл самата корица от вътре за да се види как е залепено ?

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...