събота, 19 октомври 2013 г.

Ефикасни терапии срещу пъпки


Нездравословният начин на живот се отразява пагубно на кожата. Това не се отнася само до храненето, но и до ежедневния ви режим. Моят най-голям враг е липсата на сън - рядко спя по повече от 5-6 часа и колкото и да се старя все нещо пречи на почивката ми, като предимно това е ученето :(
Пред се мажех с аспирини, камфоров спирт и други бъркочи и от горчивия си опит мога да ви посъветвам да оставите помадите, които понякога действат, но за сметка на това, че изсушават кожата и става на корички. Вместо това добра идея са медицинската козметика и чисто натуралните продукти.
Маската с хума успокоява кожата и дори ей сега ще си забъркам и аз. Маслото от чаено дърво има мощно антибактериално действие, но при локално нанасяне, малко щипе и мястото се зачервява. Затова е подходящо да се използва вечер. На сутринта положението е в пъти по-добро.
Най-ефикасният продукт за локална употреба, който съм използвала, всъщност още не е в козметичната ми чантичка. Само от тестерчета на Bioderma Sebium Serum се убедих в действието му. Определено това е следващата ми покупка. Също така е и икономичен. Действа благодарение на гликоловата киселина. Прилага се вечер. Текстурата е гелообразна.
Друг прекрасен продукт е Sebium AI, който пък е с кремообразен и става и за дневна употреба. Успокоява добре, ползвам го редовно от месеци.
За гела на Vichy вече съм говорила. Това е един добър продукт, който може да ви спаси от излизаща пъпка, но не е по-добър от предните за третиране на вече доста зачервени пъпки и такива, които сте пипали.
Кои са продуктите, които харесвате и можете да ми препоръчате?                                                                                  Целувки, Габи

3 коментара:

  1. Страхотно! Ще се сдобия в най-скоро време с маслото от чаено дърво и Bioderma Sebium Serum. :) Аз също съм преминала през много продукти против несъвършенства, но почти винаги съм била разочарована от покупката си. Най-ефикасният крем за мен е Eucerin DermoPurifyer. Ефекта е видим и бърз. Веднага след като изразходих една опаковка си закупих втора, но кожата ми някак си беше свикнала с крема и ефекта беше доста слаб. Затова оставих кожата ми да си почине и нанасях само крем Здраве лека формула локално. След почивката започнах отново с използването на Eucerin и отново бях възхитена от действието му. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Биодерма имат страхотни продукти, много подходящи за моята чувствителна кожа.

    ОтговорИзтриване
  3. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...