неделя, 28 юли 2013 г.

The Liebster Blog Award Part 1

Здравейте, момичета!

Няколко мили блогърки ме тагнаха в The Liebster Blog Award, та ето условията и отговорите на въпросите ^^
Трябва да :
Оставите линк към човека, който ви е номинирал.
Отговорите на 10-те Liebster въпроса, които ви е задал номиниралия ви.
Номинирате 10 блогъри с по-малко от 200 последователи.
Да зададете 10 въпроса на блогърите, които номинирате.
Да уведомите тези, които номинирате в блога им.

1. Има ли козметичен продукт, който никога не употребявате?
Молив за устни.
2. Коя е любимата ви палитра сенки?
Четворката сенки на Флормар е най-използваната и обичана от мен.
3. Какво е най-голямото ви козметично желание за 2013?
Бих искала да се сдобия с по-голяма палитра, Инглот е непостижимо засега, но обмислям да поставя началото на сборна колекция от любими сенки.
4. С грим или без грим през лятото?
Почти без :D Все пак ББ-кремът и коректорът прикриват несъвършенствата. Лятото е времето, когато слагам малко спирала и излизам, но обичам и да отделям повече време за по-цветни гримове, които пасват точно на топлия сезон.
5. Коя е любимата ви козметична марка?
Бих казала Ревлон, макар и да нямам чак толкова много техни неща. Досега не съм оставала разочарована. Флормар също ми е фаворит.
6. Откъде пазарувате най-често?
DM, Elitis i Ivis
7. Какъв цвят са очите ви?
Сиво-синьо-зелени :))
8. Имате ли си някакво мото?
Не обичам да слагам етикети, според мен човек трябва да е подвижен в мисленето си, малко по-open-minded и позитивен.
9. Ще ходите ли на море тази година и къде?
Две седмици ще пека дупето на вилата край Варна, а после още една в Приморско
10. Как започна вашата история с грима?
Трагично :D Бях решила, че на светло момиче като мен, с руса коса и сини очи, отиват емо-хипстър- визия, много черен молив, но само във водната линия (след като се размаже хубаво, вече е навсякъде), нелепи дрехи и още по-нелепо комбиниране. Слава Богу, че този период мина! Когато пораснах малко, разбрах, че съм момиче и повече ми отива нежната страна на всеки стил отколкото грубоватата. Сега обичам да подчертавам добрите си страни и не ми се нрави изменянето на чертите на лицето. Принципът ми е, че е по-добре хич да не си направен отколкото да си като слязла от сцената, защото хората те възприемат такава, каквато си, и ако те видят без грим, няма да има неприятни изненади :))


Ice Magi:
1 Умееш ли да готвиш? (Може да ми споделиш нещо лесно за готвене)
Хехе, нещата, които правя, обикновено само аз мога да си ги ям, но и нямам други претенции. Ако нямам нищо за ядене, си варя тиквички и моркови или си размразявам броколи. Имам време да се науча да готвя, а дотогава ще си ям сандвичи със сирене и ябълка, хаха.
2 Къде би искала да живееш?
Мечтата ми беше Констанц, малко градче на Бодензее.
3 Как определяш стила си на обличане?
Изключително подвижен - харесвам както кецове и тениски, така и рокли, токчета и балетни пантофки.
4 Любим цвят?
Синьо, розово, пепеляво...
5 Любима книга?
Често казано, не мога да определя, не съм прочела дстатъчно, за да номинирам фаворит, но много харесвам "Чучулигата".
6 Любим серал/филм?
Преди следях куп сериали като Gossip girl и Beverly Hills 90210, но сега предпочитам да прекарвам свободното си време с любимите си хора.
7 Любима мисъл/цитат?
Намирам присвояването на чужди мисли и описването на собствения характер с тях за ограничено и обратното на креативно.
8 Как се определяш: разхвърляна или подредена личност?
Ужасно разхвърляна съм, но обожавам организацията, хаха.
9 Вярваш ли в извънземни?
Би трябвало да има живот и другаде освен на Земята, но надали са зелени и с големи глави -.-

10 Обичаш да си лягаш късно и да ставаш късно или да си лягаш рано и да ставаш рано?
Обикновено лягам късно, но винаги се будя рано.


Sunday Fairytale:
1- Защо реши да направиш блог?
Няколко години бях гледала видеа в YouTube, а след това видях, че има и българки в тази сфера, вдъхнових се от Жени от Rain of Makeup и така...
2- Купуваш ли повече козметика от времето преди да започнеш блога? 
Купувам това, от което имам нужда или искам за себе си. Често решенията ми са повлияни от мисълта за нова публикация, но не купувам нищо само за да пиша за него.
3- Интересуваш ли се от блогове за мода? 
Да, смятам, че момичетата полагат много усилия и влагат стабилна доза креативност.
4- Бяла или декоративна козметика предпочиташ?
И без двете не може. Гримът стои добре на чисто платно.
5- Кой е най-големият ти успех досега? 
Питай ме след няколко години и се надявам да ти отговоря, че уча архитектура в Германия. Сега ми стискай палци :)))
6- Имаш ли някакво хоби извън това блога? 
Докато не разбрах, че не съм роден художник, рисувах. Сега обичам да прекарвам времето си с приятели.
7- Излизаш ли от вкъщи без грим? 
През лятото почти не слагам, но иначе не ми е винаги комфортно.
8- Имаш ли любими магазини/марки? 
Не, предпочитам да обикалям и най-добрите ми попадения съвсем не са маркови.
9- За какво мечтаеш? 
За по-високо самочувствие, честно казано... :)
10- Какви са летните ти планове? 
Две седмици на вилата край Варна и после една в Приморско с приятеля ми.

Благодаря на момичетата за въпросите!!
Очаквайте част 2! :)







Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...