четвъртък, 28 февруари 2013 г.

Завръщане

Здравейте, момичета! Сигурно  не сте очаквали да пусна нещо ново, но и това стана факт. Тази публикация смятам да посветя на връщането си в блог-пространството. Надявам се да отделите няколко минутки.
Честно казано, не  знаете каква радост ми доставя отново да зачаткам по клавиатурата. Знам, че звучи драматично, но писането статии за красота и всякакви вдъхновения, е начин да да се свържа с други момичета, вас, и изобщо си е доста приятно занимание.
Това занимание си има обаче добри и лоши страни. Позитивите са много, за всеки - различни. Основният негатив е ангажираността. Все пак, като си захванал нещо такова, имаш отговорност към читателите и трябва редовно да пускаш нови публикации. Това, което ми изигра лоша шега, е, че ми трябваше повечко време да подготвя снимките, а и имах технологични неизправности, хехе. Като добавим запълнения училищен график, многото напрежение и гузната ми съвест, се получи това, че нямах желание да пиша. А все пак това е едно от хобитата ми и е грехота да го правя по задължение.
Както и да е, оправданията настрана. Взех си четиримесечен отпуск и сега, когато толкова ми дотъжня, съм готова да продължа.
Във връзка с промяната смятам да посменя и облика на блога, пък да видим какво ще се получи :)
Надявам се още да имате желание да четете публикациите ми и отново да успея да ви спечеля...
                                                                     Целувки, Габи

1 коментар:

  1. Габи, радвам се, че си се завърнала! :) Очаквам публикациите ти с интерес :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...